augusti 29, 2009

Och jag tackar

Jag har hunnit göra en jävla massa i Grekland... i mitt huvud, telefon och så. Att ligga på playan sex timmar om dygnet fick mig att gå igenom hela inkorgen med alla tretusen sms från februari till augusti och mitt ibland alla "jo" och "ja" och "vart ses vi?" hittade jag ett nu mer högt värderat sms som jag inte förstår hur jag kan ha gått förbi.
Mattias Meyer:
Du är bättre än att bajsa när det är riktigt akut

HAHA! Hur kul är inte det här! Det måste vara den bästa kärleksförklarning jag någonsin fått för det spelar nästan ingen roll hur många "du är det finaste jag vet och du skulle bara veta vad jag känner blablabla" för att vara bajsnödig och sedan bajsa det är Gudomligt, och det vet ju alla. Så där, just där, kan jag nog själv tänka mig in hur det kändes. För jag vet hur det är att bajsa och hur det är att göra det när det är riktigt akut. Det finns ju inget bättre! Så jävla klockren, kör vidare på den Mattis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar