oktober 20, 2009

Tisdagnatt



På något sätt lyckas jag alltid börja gilla samma musik som Mattias gör. Blir jag inte stonesåld på en gång tar det, som nu, någon månad till. Sen har jag hört snuttar av låtarna så många gånger att mitt eget hjärta faktiskt börjar dunka för dem. Som Man Must Dance. Vafan älskade jag inte den från första början?

Förövrigt börjar jag fundera på om jag ska viga denna blogg till Mattias, och Ze Strakos. Med tanke på att de tre senaste inläggen innehåller inget förutom dom. Och med tanke på att varannan besökare kommit in på bloggen genom att söka på just Ze Strakos, så känns det nästan som ett vinande koncept.
ZeStrakosZeStrakosZeStrakosZeStrakos.

En gång sa Mattis att jag var duktig på att skriva. Typ då jag var så arg för att min bästa Kent skiva var i två delar att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Jag ska säga till dig att du är än bättre på att skapa musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar