december 19, 2009

Feltextat

Till: Pappan
Sms: Fan, spilde te mellan benen nyss. Satan va det bränner. Har nog skållat sönder fittan nu.
Svar: Behöver du plåster?
Förklaring: Skulle skicka smset till en kompis men det råkade skickas till pappa som stog på senast skickade till.

Till: Pappa
Sms: MMS: Bild på mina bröst
Svar: Vad är det för något?
Förklaring: Skickade en bild på mina tuttar till pappa. Jag Skäms så sjukt mycket. Pappa säger att han inte såg vad det var men jag har svårt att tro det. Min kille skulle varit mottagaren, inte pappa.

Till: Pappa
Sms: Imad kom i mig i går och jag som inte äter PP nu. Shit vad gör jag.
Svar: Ring hem till mamma omgående
Förklaring: Pappa fick ett oväntat sms av mig som min bästa vän skulle haft.

Helt jävla seriöst! Kan vara den roligaste sidan jag varit in på. Jag hoppas djup och innerligt att jag inte behöver posta ett inlägg på felsms.com i framtiden. Skrattar så jag kiknar. Kiknardörkiknarkinar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar