september 26, 2010

Åh en lista

*Glad* Nu har det gått lite långt när en lista kvalificerar sig in under denna adress. MEN, gråt inga tårar för bättre än så blir det inte mina trogna. Än iaf..

Hur bor du: med min mor och min far och johan och min bror och annika och matilda und vilma, kissekatt1 & kissekatt2. Brukar du komma i tid: till allt förutom skolan. Hur lång är du: 168cm (plus en halv). Kan du laga mat: säkert. Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar media och slavar Pentik. Vad har du på dig just nu: leopardisen. Har du någon fobi: nja men alltså, blivit jävligt rädd för spindlar. Hade du en bra kväll igår: kalasbra! Vilket är ditt senaste inköp: en påse kläder. Din favoritdryck på morgonen: citrondricka, te och kaffe. Var fick du dina senaste pengar ifrån: jobbet. Har du sovit i din egen säng inatt: nope. Vad hade du sönder senast: ?. Vem snackade du med senast: min bror. Varm favoritdricka: gillar allt varmt typ. Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten. Alkoholhaltig favoritdricka: åh, det växlar fint det. Saknar du någon just nu: nae. skönt. Något jag stör mig på: SD. kort och gott. skitarg! Senaste person du kramade: mackan. Senaste person du ringde: Sara Stiglund. Senaste person som ringde dig: Anty Nejdsäter. Vad drack du senast: COLA!!!11ett! Längtar du till din nästa födelsedag: knappt nödvändigt att svara på, FYFAN - ja! Har rakat dina ben någon gång: nejevafan......... Är du sugen på något nu: mer cola. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ibland en, ibland tre, ibland ingen. Använder du hudkräm: lite här och lite där. Attraheras du av män med skägg: haha, no.fucknig.shit! Brukar du baka: nej. Röstade du i det senaste valet: fick inte. Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, det är fint. Vilken låt lyssnade du senast på: Ser du stjärnan i det grå - Parken. Har någon annan sovit i din säng inatt: skulle inte tro det. Har du pengar på mobilen: fett mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar