november 11, 2010

Om du river mig nu
Kommer aldrig att stanna
Och jag kan säga det är så det är
Ärligt nog
Men aldrig vidga ögonen igen, igen

Men när du, när du går hem
Med skakande puls
Och med någon annan
Med nått som inte släpar efter
Med nått som inte

Jag har gråten i halsen
Och jag trampar på mitt hjärta för mig egna skull
Och jag har aldrig hört dig slå så hårt
Och när jag, när jag kippar
Efter andan nästa gång
Då ska det vara för nån annans skull
Jag är så trött på min egen

Nu är jag upp och ner
Principer blir...
Och det är viktigt nu vilka kort jag spelar
Ja det är viktigt nu vilka kort jag spelar
Även om jag bara vill vara med dig nu

Säger till dig att - är sönderskjuten nu

1 kommentar:

  1. Världens finaste. På riktigt världens finaste. Ingen annan låt slår den. Ingen.

    SvaraRadera