januari 07, 2011

2000and9

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut: Vet inte. Gjorde jag det? Campa på festival kanskekanske Höll du några av dina nyårslöften: Höll andra löften istället Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år: Nein Dog någon som stod dig nära: Inte för nära, ändå. Vilka länder besökte du: England! Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011: Tcha, vet inte riktigt. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas: typ, 25februari, 4april, peaceandlove, 5-6augusti, 21augusti, 29augusti Vad var din största framgång 2010: Inte gjort någon fet framgång. Fått löneförhöjning? hehe Största misstaget: något här något där Bästa köpet: Biljetter kanske. Har väl gett mig mest lirråm. Londonresan iofs, var fetast. Vad spenderade du mest pengar på: klaer, biljetter, linser, mat säkerligen. Gjorde någonting dig riktigt glad: Jo. Vilka sånger kommer att påminna dig om 2010: Genom Eld. Men mer Oscar Linnros, Bon Iver, Mumford & Sons, Markus Krunegård. Okej, The Underwood Typewriter, Ordinary people och kärlek vid sista ögonkastet också. Angeles. Vad önskar du att du gjort mer: Hade fortfarande velat sitta på det där berget så. Vad önskar du att du gjort mindre: saker jag ångrar Hur tillbringar du julen? Med en massa. Favoritprogram på TV? thats 70's show, i år igen. Bästa boken du läste i år? the dirt igen kanske? Största musikaliska upptäckten: Mumford&Sons Något du önskade dig och fick när du fyllde år: Fick nog allt. Seriöst. Vad gjorde du på din födelsedag 2010: gick i skola till fem, käkade mat med min familj. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre: finns finns det alltid. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag skulle inte beskriva min stil år 2010. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med 2009: Var nog inte mer ledsen, bara mindre glad Vad fick dig att må bra: Mina vänner i dess olika betydelser. Och min familj, lite mer än vanligt kanske. Sommaren, mest sommaren. Varje bra artistframträdande jag såg. Lugna platser, som stugan. Musik. Fina stunder som delas med andra. Jävligt bra partys. Kloka samtal och nätter. Vilken kändis var du mest sugen på: Var fan inte sugen på någon kändis. Vem saknade du: Mattis, i början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar