april 29, 2009

Morgon

Idag är jag ledig! Varesej jag hade varit sjuk eller inte hade jag varit ledig. Men jag är sjuk! Och lite uttråkad!
Så ni får ta del av så mycket som mina aktiviteter sen 11:20 imorse till nu.
























Vakna klockan 11 och tjugonånting.
Med ett huvud tungt och fortfarande trötta ögon mös jag vidare i sällskap med täcken och kuddar.
























Efter det har jag t.ex. rakat benen. "Uuuuhhh" tänker ni. Jag har en mensblogg säger jag.
Har dessutom hört att hår på benen är mycket avtändande. Kändes som att det var dags!


Lyssnat jävligt högt och jävligt länge på satellit. Viktigt det där med jävligt högt.
Blir extremt mycket bättre! PARTY
























Och bäst av allt. Mat! Nudlar! Sweet chilli sås!
Dessutom med smak eftersom sinnet för det inte försvunnit, än så länge.Tackar för det!

1 kommentar: