augusti 10, 2010

Jag bara äter

Så, efter sex veckors arbete är jag totalt ledig. Jag trodde, mer eller mindre, att jag skulle gråta blod dom tre sista dagarna på jobbet eftersom jag längtade så mycket efter denna ledighet.

...... nu sitter jag här och typ trummar med fingrarna, lindar tuggummi runt tungan, slickar på väggarna. Idag har jag 1) slängt i mig frukost(!!), cyklat till pappa 40min efter jag vaknat och spelat skyhög musik för där var jag ensam 2) tryckt i mig två pinnglassar, en King Cool, TRE kanelrutor under tiden 3) cyklade tillbaka till stan och drack choklad med grädde 4) en kvart efter käkade jag middag. Med glass på det! 5) nu har jag läst bok en timme, kände efter lite i magen och nog fa-an tog jag mig lite fil och flingor.

Klockan är halv nio och jag är överdrivet understimulerad. Så jag frågade Emelie om jag fick komma över efter att hon slutat jobbet och det fick jag! Väl där ska jag fråga om jag får te eller kaffe. Woawöe, ehah, jag bara äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar