oktober 18, 2010

Jävla fan

Såhär känner jag: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!

Och jag skojar inte ens lite. Jag hade kunnat skriva åtta "åh"- rader till. Jag vill spy på skolan. Riva sönder den. Dra ut dess inälvor. Köra upp nånting i arset på den. Och vrida.jävla.om! Ja, det är ju lite jobbigt när man fan aldrig ser ett ljus i tunneln. Jag satt uppe till två varenda natt förra veckan. Från att ha pluggat sedan klockan sex på kvällen typ. OCH INTE ENS VARIT INNE PÅ FACEBOOK SEX AV DE ÅTTA TIMMARNA. När då berget av läxor, uppgifter, prov, eget ansvar och Gud vet vad fortfarande hänger sig kvar, är jag såhär nära " " på att säga upp mitt kontrakt med livet. Far och flyg för helvede!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar