oktober 18, 2010

Mer samlat

Okej. Grejen är ju den att jag får så mycket ångest. Och panik. Ångest över att jag latat mig på skolsidan idag. Inte rört en bok. Knappt nuddat. Om en timme är det tisdag, då har jag redovisning om Arabisk Expansion. Det är ett grupparbete. Som jag inte börjat med än. På tisdagar har jag även matte i två timmar från 14:40 till 16:40. Jag har prov i det nästa vecka - just nu fattar jag ingenting. Och jag ser inte riktigt när jag ska plugga till det för man får ju inte prioritera eller prioritera bort, men det ämnet är så jävla lätt att bara lägga på hyllan långt in i hjärnan. På onsdag har jag ett prov i historia. Som man egentligen borda plugga till två veckor innan det är. Nu är det ungefär två dagar kvar. MEN JAG HAR JU GJORT ALLT ANNAT? OCH DET ÄR SÅ MYCKET.

När fan ska mina sju timmarutöverskolan-plugg räknas?
Istället för "men har du inte gjort den här lilla skrivuppgiften till den här lilla enegelskalektionen"?! Så jag får sån fet ångest över att inte klara allt, att jag råkade blunda för schemat idag. Och missar man en uppgift per dag, är det som att hela veckan är körd. Och jag får BARA panik över att inte klara något alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar