mars 05, 2011

Hej kanske

Sitter i mitt rum. Lyssnar på Devil In A New Dress, Robyn och Rolling Stones. Jag är besatt av Rolling Stones. Det har aldrig varit så stökigt i mitt rum som det är nu. Kanske just därför jag har jeans och tröja nu när jag ska på party, hittar inget annat. Skittråkigt. Men skitskönt, inte haft det på längelänge. På ferre alltså... Har jag nånsin haft det ens?

Laddar innan jag ska till Semlan. Har laddat hela dagen, till och med på jobbet, med ostkrokar och chips. Jag är egentligen inte ens peppad. Känns verkligen bittert. Men det ska bli en såndär fin kväll, ändå, då jag får träffa sara. Pussas med emelie... Hoppas lisa kommer, kommer du?! Saknar redan sofia, hon har opererat bort halsmandlarna. Ni e det bästa.

Måste packa, bussen går om 15, måste gå om tio. Kanske borde borsta tänderna också. Ska lyssna på båtdrinkar på bussen. Måste RUSA, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar