mars 15, 2011

Vill vara på en fest där det bara spelas Krunegård

Nåns farsa sa att allting handlar om att man verkligen bestämmer sig en enda gång Så vi bestämde oss, men jag slutade slåss vet inte varför eller när, men nu är det såhär/ Men på den där sidan juli betydde du allt/ Du har din jag har min diagnos såna som vi skall inte umgås Du har din jag har min diagnos Men det krävs mera än så för o skilja oss åt Det krävs mera än så för att skilja oss två/ Vi la ner, vi var med fel Ängeln du placerat på min axel skrek Svalde och blundade skrattade och log Såg dig djupt i ögonen när gnistan dog/ Genom tunna tyger såg jag mera än man kan och ska/ Jag var kär i en borderline fanns inga gränser som jag inte kunde tänka mig och spränga för att få va med dig/ Minst ettusen gånger i ettusen sånger har jag lyssnat efter ett svar minst ettusen gånger i ettusen sånger undrade jag vart du var/ Sover hos dig på din nåder Rör dig fast jag inte får det Önskar att jag bara drömde Att det var en vanlig söndag/ Samma nätter väntar alla Utan dig är alla kalla Långa mörka utan sömn Du ligger med nån annan tönt Den här stan är ägnad dig Alla gator hånar mig Och mina tårar din stad/ Rocken spelar ingen roll längre, vad ska du ha mig till baby/ Det är storm i sverige, orkaner i skåne Det har stormat i mig det senaste året Alla är rädda, men jag är glad över att slippa vara ensam och rädd idag/ Stjärnfall, stjärnfallet är jag Och du är himlen för mig varje dag/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar