juli 03, 2009

Taper jean girl till er



Igår på jobbet, när Kings Of Leon oturligt nog spelades på RixFM, kom Robban med frågan "vilken är deras bästa låt?!". Och herregud vad det började röra sig i lillhjärnan men jag bestämde mig nog för Cold Dessert eftersom det är den som är inlagd på spelistan just nu. Sen kom jag på att Use Somebody var den som fick mig in på spåret. Fast det såklart, tätt efter var jag och 17 oskiljaktiga. Så släppte Robban bomben - "jag tycker lätt att Taper Jean Girl är den bästa". Och jag var väl på väg att haka på till det att jag kom på mig själv med att inte kunna ta ställning i den frågan. För... nu spelas Knocked up och det är ju inte ett jävla fel i den heller.

2 kommentarer:

  1. Nej det går fan inte! skulle jag försöka skulle jag nog säga Taper Jean Girl, Spiral Staircase, Joe's Head, Happy Alone, Wasted Time, King Of The Rodeo, Knocked Up, Rememo, Velvet Snow, Where nobody knows..


    det går inte.

    SvaraRadera