juli 13, 2009

Nej, bilden har inget med texten att göra. Jag vill bara visa upp mig klockan nolltre


















Denna tid på dygnet är ju inte den mest briljanta att blogga på. Man dillar mest! Har svårt att bygga meningar och skriver om helt onödiga, tråkiga grejer för att sedan radera morgonen därpå. Men just nu känner jag att detta måste ut. Detta måste nå Luleås människor, jag har liksom gått och varit sur för det hela dagen.

När det för en gångs skull lyckas spricka upp och bli varmt så man faktiskt kan pressa strand måste alla jävlar skylta med det. "Skönt med varmt väder", "Äntligen sol", "Nu blir det att steka i den äntligen komna värmen". 1) Ja, folks, vi fattar att det är varmt och bra väder. Vi känner sånt, har en termometer och använder våra sinnen för att förstå att det är varmt. 2) Men det är inte det som är grejen! Det betyder ju otur att skriva och prata om sånt. Säger man att det är bra väder blir det dåligt dagen efter. Som ni så väl kan skåda! Det är knappt att man ska tänka tanken. Det är som att hela vädret känner på sig att man är lycklig för lite sol och bestämmer sig för att förstöra lyckan om den får nos på det hela.

Så när jag skriver "pepparpeppar" menar jag fan inte "pepp", som de flesta nu lyckats få det till för alla svar blir desamma. "Jag vet =)". Nä, jag menar att ni ska dunka näven i bordet tre gånger och hoppas att ingen fick nys om det för nu vill jag fan till Gropen. Era geeks!

2 kommentarer:

  1. Punkt nummer 2 spricker ganska rejält, du kanske kommer ihåg när vi hade varmt i typ 2 veckor. Vad hörde man varje dag då?.. Fan vad sköönt med varmt väder, nu blire till at steka, osv!

    SvaraRadera