februari 24, 2011

Dag 10 – Min dag

6:50 ca. ringer ett alarm som knappt väcker mig. Cuddlar. Stensover 20 min till innan jag blir väckt genom ryckning av täcke, kittling och hopp i säng. Här ska nu nämnas att jag egentligen hade sovmorgon till ELVA:FEMTIO. Men stiger upp ändå, sur och dödens dödstrött, för att ta mig till skolan och jobba med historia.

Men att förklara sin dag, är dödens dödstråkigt så jag har mer eller mindre... åkt till skolan, pluggat arslet av mig innan jag började, åkt hem, tränat, duschat, kört bil, köpt chips. Bänkat mig framför ett derby omgiven av en massa familjemedlemmar. Rådde sjuk kalabalik på Lulis. Alltså sett världens finaste hockeymatch!!?!?! Satt mig vid datorn och gjort tre uppgifter till engelskan. Så nu ska jag inte ha en enda liten sak till övers under lovet. Bara ta körkort och det då.......
Nu tuggar jag t-gummi, ska borsta tänderna, slockna på en kudde och stiga upp igen 6:50. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar