januari 11, 2010

Sånhär vill jag göra

En låt som
har gjort mig glad
: You're so true - Joseph Arthur
har gjort mig ledsen: Hand On Your Heart - Jose Gonzales
jag vill dansa till: Kids - MGMT
jag vill dansa ännu mer till: Seize the day - Hoffmaestro
lugnar ner mig: The Wolves (Act I and II - Bon Iver
jag lyssnar på för att bli pepp: Party with my pain - Johnossi
påminner om kärlek: City of blinding lights - U2
påminner om gamla tider: Samson - Regina Spektor
påminner om ångest: Summerskin - Death Cab for Cutie
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: One last time - The Kooks
är väldigt, väldigt bra: Crash into me - Dave Matthews band
lyssnas på i ilska: I want to hear what you have got to say - The Subways
jag lyssnar på när jag är kreativ: Bob Dylan
påminner om sommardagar: Last Nite - The Strokes
påminner om våren: Reconsider me - Moneybrother
påminner om en bra film: Into the wild soundtrack
påminner om staden jag tycker om: -
jag lyssnade på när jag var 13: Alla vill till himmlen- Thåström
jag lyssnade på när jag var 15: Angie - Rolling Stones
jag lyssnade på när jag var 17: är väldigt mycket sjutton, och just nu är det mycket Mumford and sons
jag lyssnar på just precis nu: *klick*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar