maj 26, 2009

Dagens syssla

Har snott en syssla från annan sysslolös människas blogg.
Berätta lite om dig själv:
Vi gör ett försök! Relativt unga quinna som försöker leva ett jävligt fint liv och lyckas ganska ofta. Jag är bra på att
mensblogga och tycker det är skitkul att vara snuskig. Funderar på att lägga ner min egen blogg och slopa en massa andra sidor på internet. Jag gillar att sy men har dåligt tålamod för det och så hade jag velat vara förbannat duktig på att måla. Har skitsvårt att släppa saker och gå vidare. Jag älskar att spela alfapet, somnar alltid med musik i öronen och är fascinerad av människors beteende. Jag gillar att tjafsa med mina vänner för då älskar jag dom som mest och det slutar alltid med att jag står och skrattar mellan "men du är ju en jävla dramaqueen".
Min mest spelade låt just nu lyssnade jag på för ett år sedan. Min favoritfras i den är "the world kicked back a lot fucking harder". Jag ritar hjärtan och stjärnor på allt - mest för att jag är crazy i kärlek. Är tråkigt svag för franska filmer. Över allt det här är jag nog jävligt sprallig och skrattar åt det mesta. Jag heter Viktoria, kallas Torris fast tror att Torsken håller på gå om.

5 stycken små:
Något coolt: Hm, ser just nu mina glasögon. Dom är coola!
Vad sysslar du med: Medierogrammet och extrajobb, om det var frågan
Senaste upptäckten: Att udda underkläder är jävligt coolt
Vika skor använder du: Just nu, mina leopardisar
Senaste gången du grät: Förrgår, igår, idag


Visa tre vinklar i ditt rum:
Ni får helt strålande bilder


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar