maj 16, 2009

Stökigt

Alltid när man blir lämnad hemma säger alltid ens föräldrar "ha det städat, lämna inte disk, låt oss inte komma hem till ett bombnedslag". Min familj har varit borta sedan kl. 11 idag! Det ser ut såhär:


















...och ännu värre. Egentligen(!) eftersom att detta bara är en liten plätt. Hur kommer det sig att jag måste ha andra personer i huset för att hålla någorlunda städat? När dom beger sig blir det fan kaos, utan att jag ens tänker på det. Så nu måste jag städa, inatt, när jag kommer hem. För att kunna sova imorgon och inte drabbas av panik 10min innan det ringer på dörren. "Heeeeeej, vi är hemmmmmaaaa".

Faktiskt har det gått så långt att jag ibland hör pappas röst uppe i hallen och hela kroppen blir stel och krampar innan jag kommer på mig själv "it's all in my head". Inte så party! Har så jävla stökigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar