maj 29, 2009

Tre till två

Idag kom dagen, ni vet. Dagen då medias ettor på tre klasser skulle bli medias kommande tvåor på två klasser. Låter jag dramatisk nu var det inte så jag lät när jag fick reda på klasserna. De är ändå helt okej, mycket trevligt folk i mitt nya MP2A, mycket... skitotrevligt folk också. För att dra det hårt. Summa sumarium är jag ändå nöjd, som sagt. Men ändå är det ett litet moln i magen och en ärta till klump i halsen. Den har Karl satt igång, genom att dissa vår nya klass på bilddagboken av alla ställen. "Bara sjömän och bögar hela bunten"! Nu kommer jag ligga i krig med Karl, varför gör du detta mot mig? Svara ungjävel!

När MP2A och MP2B startar matkring mot varandra kommer jag bara sitta där och gråta i mitten av allt och mot min vilja se Karl förvandlas till ett 2B MONSTER. Det är ju redan fight, förfan. Rektors-jävel!

2 kommentarer: