maj 17, 2009

Söndagslåt

Jag har gjort en ny spellista på Spotify. Den heter "jag har bränt mig". Mest för att jag inte vill att den ska heta något med "sommar är bra tralala" och dels för att jag inte riktigt vet om det är sommarlåtar alltihopa. Men hur som helst så har jag faktiskt bränt mig och därför heter den "jag har bränt mig" för det har ju nånting med sommar att göra.
På denna spelista finns en tårframkallande fin cover av ac/dc:s låt you shook me all night long med Timo Räisänen. Lyssna på den och ni ska nog känna er lite mör i tårkanalen.

5 kommentarer:

  1. Helt jävla värdelös

    SvaraRadera
  2. shit vad överraskad jag blir, världens största neggo

    SvaraRadera
  3. Men han slaktar ju låten,

    SvaraRadera
  4. Helt seriöst, riktig slaktning på låten! Förstör ett mästerverk

    SvaraRadera