juni 19, 2009

Café

What's up med att killtidningar är förjävligt mycket bättre än tjejmagasin. För ärligt, är det mer intressant att läsa om man ska ha rött eller lila nagelack än om en undercover FBI agent som varit New Yorks största maffias högra hand i tjugofyra år?!

Glamour och Cosmopolitan hade en tjusning i åttan. Men någonstans mellan 06 och nutid trubbades det av och i denna stund jag är vaccinerad mot att rycka en SOLO ur tidnigstället för, det är så jävla tråkigt. Jag ids inte läsa om man ska ha prickigt eller randigt, vara brun eller blek. Vem fan sätter trend på det?! Ligger jag magsjuk och inte kommer mig ut till det extremt fina värdet är jag helt plötsligt stört omodern. När jag läser en är det som att den är påväg upp. Skittidningar!

Nä tacka vettja Café där man får läsa om agenter, hemsidor som gått i graven och hur Moneybrother blir uppraggad. På det mest skamlösa sätt!

1 kommentar: