juni 14, 2009

Vimsar på en söndag


















För det första! När jag proppat magen med våfflor och kommer in i mitt rum luktar det såndär frisk sommar. Jag njuter av att gå i mössa för att det regnar! Biljetterna till STHLM har kommit. Aldrig har ett par biljetter betytt så mycket men jag vaknar upp varje morgon och det enda jag tänker på är den där förbannade visiten till Stockholm. Så nu när resan är så nära att jag kan.ta.på.den är det inte särskilt konstigt att jag bara vill slita av mig kläderna och sätta på dem så fort jag ser dem.

Brorsan kommer hem idag!!!!!!!!!
och jag mår jävligt bra av en massa anledningar. Det känns som att det blir bra med vad som helst, hela juni är i glitter. Och jag som inte brukar tycka att juni utmärker sig speciellt. Jag har fyra MVG av åtta ämnen och innan det hade jag inte haft ett MVG i hela mitt liv. Dessutom har jag knappt kämpat för det!
Jag vill så gärna tacka världen för att den känns så lätt just i denna stund men för att vara ärlig, så tror jag endast jag har mig själv att tacka för denna gång.

Kanske borde jag börja med etiketter. "Torris ointressanta och osammanhängande beskrivning över hur fint hennes liv är/SÖNDAG/socker, om Torris själv får välja"
Så ni skulle förstå varför jag skrivet sånt här meninglöst ibland. Fast mest är det nog, för att jag själv ska komma ihåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar