juni 06, 2009

På banan

Jag är dökär i Erik i Smala Sussie. Han kan säga saker man skrattar åt som "Mer visste jag inte än att hon var snygg och hette nånting i efternamn". Fast mest bara för att han själv är snygg. Det är lite som när man var liten och såg en massa snygga, smöriga killar överallt och var "ont i kroppen"-förälskad i ca. en vecka till gick det över.

Hur många crushar hade man inte då? Jag var överdrivet förälskad i Shane Filan i Westlife när jag var en tio år sådär. Nu i efterhand borde jag inte bara haft en crush utan varit dödens dödskär när jag vet att han bor på Irland, gifte sig med sin ungdomskärlek och gillar att vara i stallet då han närmare bestämt äger femtio hästar. Och sen kom en ung John Travolta, Kevin Richardson i Backstreet Boys. Den senast tillagda i den kategorin var nog Heath Ledger. Till det att det hela började taggas av. Jag blev inte tråkigt förälskad längre bara jävligt kåt i deras utseende.

Annat hände för en månad sedan. Då jag ständigt och jämnt faller pladask för toksnygga män, ältar att han är den snyggaste på jorden innan jag fem dagar senare kommer med ett "IDAG SÅG JAG JORDENS SNYGGASTE KILLE." Är drypandes kär i två dagar, då kommer nästa. "Har ni sett jordens snyggaste..."
Nä, det har dom givetvis inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar